ראש חטיבת אירו-אסיה במשרד החוץ: "מקבלים אינדיקציות שונות"

מהדורת הבוקר No Comments on ראש חטיבת אירו-אסיה במשרד החוץ: "מקבלים אינדיקציות שונות"

ראש חטיבת אירו-אסיה במשרד החוץ, סימונה הלפרין ב"מהדורת הבוקר": הבעיה היא בחוסר הרצון של אנשים לחזור. להערכתנו היו בין עשרת אלפים לשנים עשר אלף – חזרו בינתיים כארבעת אלפים איש | השגרירות פתוחה היום באופן חריג למי שיש בעיות

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סימונה הלפרין, ראש חטיבת אירו-אסיה במשרד החוץ בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": להערכתנו היו באוקראינה עד לפני כשבוע בין עשרת אלפים לשנים עשר אלף – חזרו כארבעת אלפים איש במהלך השבוע שעבר. אנחנו קוראים לכל מי שנמצא באוקראינה להזדרז ולשוב".

הבעיה עכשיו היא בחוסר הרצון  של אנשים לחזור, אנשים לא מבינים שהעניין יכול להתפתח במהירות. כרגע יש טיסות פעילות, אבל אנחנו מקבלים אינדיקציות שונות במסגרתן חברות תעופה הפסיקו את פעילותן החל ממחר. השגרירות פתוחה היום באופן חריג בעוד כשעה וחצי לפי שעון אוקראינה מ-10:00 עד 14:00 לכל מי שיש בעיות בהנפקת דרכון אם הוא לא בתוקף וכו'".

אנחנו פועלים כל הזמן באיזון בין ביטחון אנשי השגרירות, שליחי מדינת ישראל גם גופים ממשלתיים אחרים לבין הדאגה והצורך לספק שירות לאזרחי ישראל. אנחנו מאוד מקווים שלא נצטרך להתפנות מקייב".

אכן קראנו כבר לפני כשבועיים לאנשים שנמצאים בכל רחבי אוקראינה להירשם, אקטיבית לבוא לחדש מסמכים במידה והם זקוקים לכך ולבוא להתפנות. אנחנו מסייעים לאנשים שחוששים באופן כללי כמו עובדי חברות הייטק ישראליות ואזרחים שצריכים להתפנות למדינות זרות".



0 תגובות